Logo
Whatsapp Image 2023 12 31 At 14.22.42 800x533

ערב גאלה והוקרה למשפחות מלחמת חרבות ברזל

ביום חמישי ה 28.12.2023 קיים הארגון לראשונה ערב מרגש מלא באהבה, תקווה ונתינה להוקרת משפחות מלחמת חרבות ברזל והשקת חוג הידידים של הארגון בראשותו של ראש המוסד לשעבר, מר יוסי כהן.  האירוע התקיים בסימן השיר "דרך ארוכה" שכתבה תלמה אליגון רז, המסמל, את הדרך הארוכה אליה יצאו המשפחות השכולות, מבלי שבחרו לצעוד בה כלל. 

תוכן עניינים

ביום חמישי ה 28.12.2023 קיים הארגון לראשונה ערב מרגש מלא באהבה, תקווה ונתינה להוקרת משפחות מלחמת חרבות ברזל והשקת חוג הידידים של הארגון בראשותו של ראש המוסד לשעבר, מר יוסי כהן.

האירוע התקיים בסימן השיר "דרך ארוכה" שכתבה תלמה אליגון רז, המסמל, את הדרך הארוכה אליה יצאו המשפחות השכולות, מבלי שבחרו לצעוד בה כלל.

המפגש התקיים באולם הכנסים במלון דיויד אינטרקונטיננטל ואליו הוזמנו משפחות המלחמה ונציגים רבים מהמגזר העסקי שבחרו ברוחב לב לעמוד לצד המשפחות השכולות ולתמוך בהן הלכה למעשה.

את הערב הנחתה עמית פרקש, אחותו של סרן תום פרקש ז"ל שנפל במלחמת לבנון השניה ויסמין מרגוליס, אלמנתו של רס"ם במיל' סער מרגוליס, חבר כיתת הכוננות של כיסופים, שנפל ב7 באוקטובר.

במהלך האירוע, סיפרנו את סיפורן של המשפחות השכולות והשמענו את קולן. במהלכו, לקחו חלק גם הראל סקעת וריטה, שהופיעו באירוע בהתנדבות ואפשרו לנו להתחבר באמצעות המנגינה.

אנו מודים למשפחות השכולות שהגיעו לאירוע, לראש המוסד לשעבר המכהן כנשיא חוג הידידים של הארגון, מר יוסי כהן ולראשי המגזר העסקי שבחרו לתמוך במשפחות השכולות ברוחב לב.

 

"דרך רחוקה
ובסופה אתה ניצב
אבוא אליך חרש
כרוח ערב
נלך איתה עד תום יחדיו"

 

אנו כארגון נלווה את המשפחות השכולות, החדשות והוותיקות כאחד לאורך כל הדרך.

 

 

 

חשוב לנו להשמיע את קולכם ולתת במה לזיכרון יקיריכם ולסיפורכם האישי

לקראת יום הזיכרון הקרוב וכהיערכות לשנת 2024, אנו מזמינים אתכם לשתף איתנו את סיפורם של יקיריכם שאינם ואת סיפורכם המשפחתי...

מחנה 'עוצמה' אביב בכפר הנוקדים

אנו מזמינים אתכם לחוויה קהילתית מחבקת בטבע המדברי של כפר הנוקדים ...

הצעת החוק לביטול קיזוז קצבת השארים עברה בקריאה טרומית !

ארגון אלמנות ויתומי צה"ל מברך על ההתפתחויות האחרונות בכנסת ישראל בעניין התיקון לחוק קיזוז קצבת השארים. התיקון המוצע, שעבר בקריאה טרומית, מהווה צעד משמעותי קדימה במתן תמיכה וביטחון כלכלי לאלמנות ואלמני צה"ל וכוחות הביטחון....

אנו מזמינים אתכם לימי מנוחה וריפוי ביער הסודי בקפריסין

חברות וחברי ארגון יקרים, אנו מזמינים אתכם להירשם לקבוצות שלנו שיצאו במהלך חודש אפריל ...

שאלות נוספות? צרו איתנו קשר

ביחד ננצח!

אף אדם לא רוצה לשמוע את הדפיקה בדלת

אותה דפיקה שמבשרת על הנורא מכל. מעל 130 משפחות שמעו את הדפיקה הזו במלחמת חרבות ברזל אנחנו כאן כדי לתמוך בהן וללוות אותן- 365 ימים בשנה. עמדו לצידנו ותמכו בהן
דילוג לתוכן